Tuesday, December 22, 2009

injured la plak..

Semalam aku temankan hubby gi bermain bola di padang mini stadium keladi,kulim..aku ikut pun sbb igtkan anak2 yg dah lama xbermain di luar rumah....nasib baik ada broadband hubby, so boleh ler aku berinternet di stadium...anak2 pun happy berlari sana-sini...alkisahnya sedang best hubby bermain di padang,tiba2 aje kaki dia cramped (aku rasa la)..terpaksa keluar padang..

so semalam kitaorang balik awai ler..xtggu smpai game habis..sempat singgah pekena maggi goreng yg tersedap di kulim n then trus gi 'i lap u'(emma punya panggilan utk autocity)..lepak di dlm autocity..anak2 layan game meanwhile aku n hubby layan star movies di tv besar tgh2 shop in the park tu...best tau port ni(bila tgk tv besar ni,teringat zaman dulu2 bila ada tayangan wayang di kg..saiznya sama aje...ramai2 lepak di depan wayang..hampar tikar bawa bekal makanan)....dah banyak kali kami sekeluarga menghabiskan masa di sini..bila boring2 aje,gi 'i lap u'...ada kerusi utk rilex2 smbil layan movie...tapau le starbuck ke apa ke utk dibawa minum di situ...anak2 lak ada tempat permainan..beli token RM10..main le diaorang puas2..besttt.....

disebabkan hubby injured (urat peha probs), so arini dia xpegi training di kilang...nak gi camna,jalan pun x betoi..kesian la plak kan..tp dlm dok sakit2 tu pun, dia ajak gi tgk wayang..Avatar..insyaallah,kami akan ke GSC or TGV after zohor nnt(tgk wayang x sakit rasanya..hehehee)...

anyway, tak complete citer aku kalo xde citer psl makanan kan?hahahaa..
orait.. ni lunch kami harini..nasi minyak hujan panas,ayam masak cabai n kopok goreng..


2 comments:

- tety - said...

huhu tgh2 sakit tuh sempat lg menyinggah 'i lap u'...

yati abdul said...

tety...di 'i lap u' xyah berjalan...ada kerusi utk duduk berehat smbl layan movie di tv besar..hehehee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers