Thursday, December 17, 2009

The Princess and the Frog


Semalam lepas balik dari main bola,hubby ajak nonton wayang..dia kata dah 2 mlm dia terlantar (demam..jangkit dr aku gamaknya) so semalam dia nak keluar jalan2...masuk cinema online, nmpk sunway carnival ada citer ni....hubby bgtau kawan dia bg good review about this movie...so apa lagi, bersiap-siap n trus keluar...

smpai aje di sana, mai aiiii..ramainya umat(movie day semalam..so ticket just rm6 ajo)..lama la jugak aku kena beratur..bila smpai turn aku, sales girl tu kata "maaf la kak..malam ni kami xboleh jual ticket princess n the frog..aircond movie hall rosak..even ticket yg kami jual b4 pun maybe kena refund"....haaaaa???..tensen wokey...check2 movie lain, xde yg menarik or sesuai..ada yg aku n hubby kenan tp rasanya budak2 berdua tu xleh 'jalan'..so kitaorang buat keputusan xyah la tgk movie..xde rezeki...gi dinner instead kat dlm sunway carnival tu..pekena makanan siam kat atas tu..tp tu ler, budak berdua tu xpuas hati, especially si adik..."ibu dah janji nak tgk wayang..adik nak tgk wayang jugak"...adeh laaa...

so after dinner kitaorang gi sekali lagi kat GSC, saja nak check kot2 la aircond kat movie hall 1 dah ok...tukang yg jaga ticket tu kata aircond dah ok...kalo nak aku leh pi beli ticket since movie x start lg.....orang tu siap bawa aku gi ke ticket counter..so xyah beratur la kan..Alhamdulillah..mmg best citer tu..xrugi tgk...anak2 pun terhibur..terkejut aku bila anak2 leh layan citer tu sampai habis, xkacau plak tu..ye ler, anak2 aku kan species tidur awai(movie start at 9.45pm), pastu selalu fail if bab tgk movie2 ni..but last night diaorang berdua behave sungguh..tp citer tu mmg best la..kalakar habis..aku suker,hubby suker n anak2 lagi ler suker...hehehee...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers