Monday, December 21, 2009

tak ada rezeki nampaknya...

aku sedih..xde rezeki nak pegi main air..aku xdpt cari hari yg sesuai utk gi bermain air...cuba korang tgk jadual kat bawah ni

21 Dec(isnin) = hubby ada game di padang kulim..

22 Dec (selasa) = hubby ada training di kilang..

23 Dec (rabu)= hubby keja mlmnya..so siang b4 keja xleh pi jauh2 n lama2

24 Dec (khamis)= hubby kan keja mlm sblmnya..so bila dia balik pagi tu kompom akan tidur aja sepanjang hari. or at least smpai 1-2pm...so xleh ke mana-mana gak..

25 Dec (jumaat) = Christmas beb..ada kenduri yg mana definately aku n hubby tak akan miss punya..ko tggu aku yer Ma..

26 Dec (sabtu)= weekend beb..xleh pi..confirm ramai orang punya la

27 Dec (ahad) = weekend lg yer

28 Dec (isnin)= mlmnya hubby keja yer..harap maklum

29 Dec (selasa)=hubby keja gak mlm ni..

30 Dec (rabu) = seperti 24 Dec..hubby pasti akan terbungkam tidur punya la on this day

31 Dec (khamis)= hari ini aje so far yg hubby available..tp tu le, jauh lg..silap2 bila smpai aje hari tu,ada benda lain lak yg kena buat....:-(

maka,duduk aje le aku di rumah..habis jauh pun just gi round2 shopping mall..pastu main masak2.

january? jgn cakap ler..2nd Jan trisya ada orientasi di sekolah baru n 4th Jan dia dah start sekolah..so xleh ke mana2 dah le pas ni..semuanya kena ttgu time cuti sekolah...

waaaaaaaaaa....

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers