Wednesday, December 02, 2009

malaeh...

adehh..bohsan..keja banyak tp kaki rs mcm xmo gerak..lusa awai pgi dah nak cargas ke KK..tp apa pun aku xsiapkan lg...baju semua berterabur..ada dlm raga,ada yg di ampaian n also ada yg tgh rendam dlm baldi...giller kan...hotel punya booking slip pun aku xprintkan lagi...even plan di KK pun aku xtau lg..masih samar2...boleh ke gitu? yg aku tau,once sampai di KK, ada van akan tggu aku n famili..angkut aku gi rumah kak kiah utk lunch..pastu aku xtau la..acara bebas kot?..n saturday lak, yg aku dgr..upacara akad nikah akan dijalankan pukui 9pagi..then lunch tu kenduri sanding ikut cara melayu..ptgnya kedengaran mcm ada sambutan ikut kadazan lak...then ahad mlm ada reception di hotel..hotel mana pun aku xtau...yg tau semua aku,hubby n anak2 kena attend...mcm penuh aje schedule aku n famili..ada masa ke utk aku n famili gi round2 KK?..

tgk tu..even nama aku n hubby pun salah..nasib baik kak kiah bg by hand..so aku tau kad tu utk aku...kalo tak,confirm aku igt kad tu orang lain punya..hahahaha

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers