Wednesday, December 16, 2009

nasi ayam penyet

SEDAP....seriously sedap...aku cukup suka dgn sambal goreng dia..waduh..waduh..waduh..habis licin nasi dikerjakan kami 4 branak..2x makan lak tu..kitaorang lunch at 1pm n pastu around 3.30pm kitaorang hentam lg for 2nd round...habis licin nasi,ayam dan juga sup(sambal ada sikit lg...aku simpan dlm fridge)..lepas makan nasi, pekena lak cucpcakes coklat as 'pemanis mulut'...hehehe

sorry x sempat ambik gambar..actually terlupa..maybe sebab kelaparan...harini makan agak lewat sbb daily maid ada..segan la nak makan depan dia...this daily maid keja xhenti tau(xminum,makan n xsmbang)...non stop smpai le tuan besar dia dtg ambik...kira xsempat aku nak menyembang tny asal usul dia...sbb kesian kat dia, aku tapaukan 12ketoi chocolate cupcakes utk dia...

opppss...lari dari tajuk la..anyway,if korang xtau apa nak masak utk famili..dah mati kutu.. aku suggest korang jenguk di sini utk dptkan resepi nasi ayam penyet..tak akan menyesal punya la..nyum..nyum..nyum...

2 comments:

dzieta said...

sedapnya baca cerita hang..if rajin aku pun nak buatlah Friday ni.hehehehe

yati abdul said...

buat la rozie...xmenyesal punya la...aku even pagi ni pun buat cucur dgn sambal goreng dia..terangkat beb..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers