Monday, October 08, 2007

busy

aku ada full day training arini..dari 9am until 5pm..jenuh la...huhuu..kerja lak as usual..xde back up as back up aku pun kena attend same training....yg sorang lagi tgh bercuti...sabar je la kan...xde masa nak tulis panjang2..for today..just a few notes;

1) hubby mc lagi arini..now tgh supervise orang install grille dekat rumah juru..air dah masuk n elektrik insyallah arini dpt..

2) kena carik orang utk cuci rumah juru dlm minggu ni gak..as kalo ikut keadaan now, kami akan pindah ke juru minggu lepas raya...on 20th Oct..kalo xde perubahan rancangan la

3) aku akan ke KL on 17th Oct..balik penang on 19th Oct (interview visa hubby on 18th Oct pagi)..the next day pindah..cantik kan? sure pening giller nanti..mcm x boleh aje aku rasa..huhuhuu

waaaa...banyak benda nak kena buat tapi x cukup masa laaaa...barang2 kat rumah sewa pun boleh habis pack lagi...

3 comments:

Anonymous said...

boleh p melawat umah hang kat Juru nanti..hehehehe..

wan said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin to yati n co.. kalau da terkasar bahasa, tersilap kata, dan bermacam macam algi ter ter..

akhirnya juru jugak jadik pilihan.. tak sesia aku vote.. selamat pindah rumah..

NunuCute said...

18hb buleh la kita lepak sesama...ehehehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers