Friday, October 05, 2007

kulim or juru?

Busy buzzy bumble bee…kira dah lama jugak aku x update kan..hehehee..nak buat camna…selasa lepas hubby gi serah diri utk buat minor operation dekat jari kaki dia..kiri n kanan tu…that why aku ambik cuti..temankan hubby..then yesterday discharge lak…so ambik 2nd half…kejab sungguh aku rasa puasa kali ni..maybe sbb aku banyak benda yg berlaku kot..that why aku x rasa langsung bila masa berlalu..tup2 lagi 1 week nak raya…adoi laaaaaa…

Oh ya…now ada 2 date dlm kepala utk gi kl..it is either pi 17th Oct ptg n balik on 19th Oct ptg or gi on 24th Oct ptg (after opis) n balik on 26th Oct…aku n hubby still cannot decide nak pilih tarikh mana..as kami nak kena pindah rumah within that 2 weeks..n nak pindah mana pun tak confirm lagi, either kulim or juru (aci tak?..mula2 nak pindah juru..then tukar kulim n then pagi tadi kata pindah juru balik..semuanya bergantung pada keadaan)….giller sungguh…aku dah pening now…

actually pagi tadi dah nekad (kengkononnya) nak pindah juru as sayang la plak dekat rumah yg baru beli tu…n then sayang la plak dekat segala benefits n gaji n freedom yg aku dpt di kilang A ni…n aku pun dah plan nak buat kilang ni mcm kilang bapak sendiri..hehehee..as aku dah x kisah psl ranking ke increment ke...asal gaji jalan cukup la....paling teruk pun dpt VR/VSS (actually yg ni le aim aku...dah lama giller aku mengidam..siap inpom boss suruh letak nama aku atas sekali kalo A offer VR/VSS hehehee....dah nearly 8 years aku keja kat sini..best la gak kalo dpt durian runtuh)…kilang baru yg hubby akan kerja nanti pun dekat aje dgn highway BKE tu…so kalo duduk Juru ni xde masalah ler for him....just sediakan duit tol utk BKE itu aje….lagipun di Juru ada benda alah ni..just 5 mins drive dari rumah baru beli tu..huhuhuuu

http://www.highwayautocity.com.my/

BUT then, bila masuk opis pagi ni n buka email…dpt la plak email dari kawan hubby yg keja di kulim…..waduhhh..serba salah sungguh jadiknya sekarang….

Waduh..waduhhh…sudah bingung sekarang..nak pindah mana yer? Kulim or Juru?

5 comments:

rina said...

apa kata pindah sri gombak...

Anonymous said...

pilih jgn tak pilih..

yati abdul said...

boleh gak rina..hehehe..rumah sebelah hang kosong lagi tak?

kalo duduk sana senang la aku nak join korang bergathering semua..

mana wan? dia xmo join sekali ke pindah ke gombak?..hehehee

rozie..memang kena pilih..tapi rasanya kali ni berserah pada takdir aje la..x larat nak fikiaq dah..hehehe

NunuCute said...

pindah yati jgn tak pindah....ehehehehhe..

anyway yati...pilih la date 17th tu dtg KL..aku cuti lagi...bleh layan ko..ahahahaha....

wan said...

aku vote Juru! hehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers