Friday, October 12, 2007

Selamat Hari Raya

Hari ni aku keja lagi..tapi aku keja half day aje..buat all the important tasks n then prepare manual n file yg aku nak 'lepaskan' dekat back up aku..dah le back up aku cuti whole week this week...17th ni baru mai keja (kilang A tutup until 16th Oct, 17th Oct baru start keja balik)...sure dia hangin dgn aku...nak buat camna..bos aku yg suruh aku jadikan 'dia' back up aku...heheheee..aku ikut aje...

semalam aku tapau aje nasi beriani di Hameediah n berbuka di Leisure Cove aje...nunu belanja..hehehe...malas nak makan kat luar as anak2 dara aku pun ikut sama..kalo makan luar sure bebudak tu havoc as aku nampak diaorang pun dah keletihan dlm keta...kesian plak nak tinggai diaorang di kg as hubby pun tgh MC lagi...dia sanggup nak jaga dua2...so x kisah la kan...even sahur pun tapau aje makanan kat luar...lepas isyak hubby n zaufi keluar ronda2 di feringghi night market n then aku suruh dia tapau apa aje food yg ada utk sahur...sahur lak zaufi belanja..murah rezeki nunu n zaufi...heheheeee...

pagi tadi hubby hntar aku dgn budak berdua tu..dua2 tidur awai semalam as keletihan berjalan 1 whole day..gi sana sini..round2 QB dgn untie nunu n uncle zaufi..so pagi tadi dua2 bangun awai..on the way mai opis aku..singgah kejab dekat McD Greenlane..tapau breakfast utk anak2 dara tu...masa nak turun keta kat pagar belakang kilang tadi..adik merengek2 gak nak ikut aku gi 'work'..nasib baik le x berpanjangan...mau gak dia makan pujuk lepas hubby janji nak bawa dia n kakak mandi kolam lepas balik ke 'hotel' nanti...

okes lah..nak sambung buat keja sikit..arini banyak sgt benda aku nak kena settle..di opis n also di luar..di sini aku ingin ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir n batin..mana la tau aku ada terlepas kata ke..terlepas chat ke or terlepas tulis...hehehe..biasala kan..aku ni hanya manusia biasa..pasti ada kekurangannya....

orait..aku cuti whole week next week...n only will be back to the office on 22nd Oct..bestnyaaaaa...hehehee

esok hari raya..esok hari raya.....

tatataataaa...

1 comment:

NunuCute said...

ahahhah.....TQ utk leisure cove jugak yati...muaahssss...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers