Tuesday, October 09, 2007

mama miaaa....

semalam around 1 am baru aku tidur..n sahur pun nyaris2 terlepas pagi ni..nasib baik sempat gak aku minum air kosong 3 gelas (tu dia aihhhh..hehehe) and ratah ayam goreng kicap seketul..nasi pun x sempat nak masak...

kehidupan aku n hubby betoi2 x terurus now..kejab sana..kejab sini..luckilly le bulan posa..so bab makan leh tolak ke tepi..berbuka just ala kadar or apa yg sempat aje..bersahur pun mcm tu jugak..nak sedap semua..balik kg......berat aku pun turun dlm 4-5kg....mcm tak percaya aje aku masa check 2 hari lepas...

ni aku dok tgh tunggu hubby..dia MC sampai 18th Oct..huhuhuu..sakan..lunch ni plan nak pi QB..carik bantal yg mak aku pesan n also tukar duit raya (kalo ada lagi la)..pastu nak round2 dekat kedai lampu di luar QB..nak carik lampu utk ruang tamu, dapur dan juga kipas utk ruang makan..semalam lepas berbuka, hubby bawa aku berjumpa dgn orang yg nak pasang lampu2 ni...lepas berbincang, kami buat keputusan....utk bilik2 yg lain, kami hentam ambik lampu n kipas biasa aje..sbb kekurangan masa dan juga pitih..insyaallah once semua dah settle nanti, baru pelan2 hias rumah..ye ler..siap elok2 pun bukan kami akan duduk lagi..just jadik store utk simpan barang2 aje...once hubby balik dari US baru nak duduk kat situ..now yg penting rumah ready utk kami pindah lepas raya ni...insyaallah mlm ni diaorang akan pasang lampu n kipas di rumah juru..aircond tunggu lepas raya..

oh ya..khamis ni nunu n zaufi akan dtg penang..diaorang transit 1 day in penang b4 balik ke pantai timur..huhuuu..besttt...aku siap dah reserve unit di leisure cove utk 1 nite..boleh ler aku berborak n bergosip dgn nunu puas2...oh ya nu..aku confirm ada full day training khamis ni..but don't worry.. azri still on MC..aku akan arrange dgn dia utk pick up ko n zaufi dekat airport yer...
okes lah..nak kena get ready utk keluar..hubby akan tunggu di gate belakang at 11.50am..xleh lambat2..kang dia membebel...n hopefully sempat ler aku balik opis b4 2.30pm..kerja opis banyak lagi yg tertangguh ni..

1 comment:

NunuCute said...

yahooo...lagi 2 hari je yati...can't wait to see u....muaahsss....

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers