Wednesday, October 31, 2007

lapar

aduhhh...tgh lapar giller now...mana ntah mee goreng yg aku pesan tadi..tak kunjung2 tiba..hehehee..aku x sempat lunch arini..tadi aku keluar bayar loan rumah n also kereta...now semua personal tasks aku kena buat time lunch hour..xleh dah nak tunggu after opis hour...kalo tunggu..alamat aku terpaksa bermalam di penang..bridge sure jam and kalo nak redah juga..mau pukui 8.30-9mlm baru aku sampai kg...xmo aku balik kg malam2 sorang2 gini...seriau ooo...

hubby dah selamat dlm flight rasanya now...tadi 8am dia ambik flight ke KLIA...then 10am naik flight ke LA, transit di taipei..isi minyak...from LA baru ke detroit...huhuuu..hopefully semuanya selamat...

aku dah mati kutu..xtau nak tulis apa2...tgh blur now...side effects kot...hehehee..
nanti2 lah yer...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers