Monday, October 01, 2007

seken update..

2nd update for today..arini rajin lebih sbb aku 'terpaksa' stayback..nak buat camna kan..

catatan aku utk arini;

1) hubby called..dia balik lewat so aku terpaksa berbuka sorang2..tapi by 8pm dia leh keluar dah..so makan aje apa yg ada utk lapik perut..

2) new co yg hubby akan join tepon dia tadi....nampak gaya hubby kena fly ke US on 30th Oct..1 day after dia start keja..adoi laa..x sabar2 sungguh diaorang nak hantar hubby jauh2 dari aku..but then..berita baik....dia just pergi around 1.5months only...22nd Dec dah balik Msia...yihaaaaa..tapi apa plan diaorang utk hubby after 22nd Dec...blom confirm lagi..silap2 kena antar gi german pulak lepas tu..tapi x kisahlah..janji hubby balik Msia dulu..itu yg penting....aku n anak2 mana pernah berpisah lama dgn hubby...paling lama 2-3 hari aje rasanya...

3) hubby bgtau tadi dia kena gi KL(tarikh x confirm lagi)..utk uruskan hal2 visa ke US..huhuhuu..boleh ler aku ikut sekali..semua perbelanjaan di tanggung oleh new co :-) ..so apa lagi...orang2 di KL..tunggu aku yer..heheheheee

4) aku dpt panggilan interview....from one of the local kilang in kulim..but then, according to kawan aku..kilang ni xde ler best sgt pun..benefits so and so aje..gaji pun kadang2 dpt lewat (aishemann..ni yg susah sikit)...lemah aje bila aku dgr...huhuhuhuuu

5) aku memang peraduan Shell...baru aje depa tepon tadi...nak confirm nama,i/c no n address aku.....dpt ler RM100.....diaorang kata within 1 month aku akan dpt cheque..jadik ler..hehehe..rezeki di bulan posa...Alhamdulillah

itu aje..ta ta

1 comment:

NunuCute said...

aku menantimu....ting tong...ehehehe...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers