Thursday, January 31, 2008

Ke KL lagi

Insyaallah 7th-10th Feb ni aku dan family akan berada di KL..ada kenduri kawin sepupu hubby di Ampang..kira lama jugak la kali ni aku duduk di KL...nasib baik dpt guna accomodation di Golden City...kalo tidak..mau rabak gak le poket nak bayar duit hotel semua..oh tidakkkk...heheheee

Aku pun baru ajer dpt booking confirmation slip (BCS) aku dari LH 2 hari lepas...bukan senang nak buat reservation utk GC kali ni..jenuh bertengkar semua...huhuhuu...mana la aku x geram..bila aku called buat reservation dulu, diaorang kata semua ok (aku buat reservation Dec 07 aritu)..reservation aku dah secure etc..tup2 1 week after that, orang lain plak call aku..kata xde unit kosong on 8th Feb tu, so nama aku diaorang letak under waiting list...mana la aku x naik angin kan...mengamuk ler aku..kesian orang yg call tu...aku tau dia hanya menjalankan tugas..but then aku tgh geram, nak buat camna..then last2 tu aku kata sorry gak ler kat dia..just aku bgtau aku x puas hati dgn perkhidmatan yg dept dia beri (reservation team)...

Lepas bising2 tu, aku trus antar email panjang lebar dekat deputy GM diaorang...memang aku hentam cukup2 ler..dah le b4 this pun aku ada probs dgn diaorang..aku suruh dia investigate ....kira nearly 1 month baru aku berjaya dpt BCS dari diaorang...huhuhuu...but then DGM diaorang baguih (so far la)..dia called aku..boleh kata every week dia call..update aku psl status investigation dia n last sekali dia tepon, dia bgtau dia akan fax BCS dekat aku......lega hati ni...heheheee

utk kengkawan di KL dan kawasan yg sewaktu dgnnya, ada apa2 pesanan or benda yg korang nak dari penang/kedah ke?

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers