Monday, May 19, 2008

catatan arini

Aku cuti arini but hubby lak keja…terpaksa duduk di rumah juru sbb orang dtg nak baiki bilik air di tingkat atas (ikutkan ati nak balik kg aje..)…luckily arini adik n kakak behave..n ptgnya plak SIL ada..xde la aku pening kepala sgt..but then aku tensen gak sbb rumah aku berhabuk giller…teruk siutt…sana sini berhabuk sbb orang dok buat keja (arini diaorang dtg psg tiles)…x sabar aku nak tunggu diaorang habis keja..aku nak buat operasi besar-besaran ptg ni..nak sapu, vacuum n mop lantai..satu rumah…x sanggup hidup dlm rumah berdebu ni…sementara tunggu diaorang habis keja, aku uploads gambar2 dlm flickr n fotopages.

Gambar2 anak2 bermain di playground rumah juru n also pokok2 buah naga (mmg ntah apa2..hehehe) aku letak di flickr meanwhile gambar2 kenduri arwah bapak aku n also gambar2 ke Cameron, aku letak di fotopages

Sila-silakan la ya…

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers