Wednesday, May 28, 2008

hpku

tepon aku rosak(sim card pun rasanya mcm xleh guna lagi dah)..jgn tny camna rosak..salah aku..xdpt dinafikan lagi..kalo korang nak ctc aku..sila la guna no hp hubby aku yer...dah le 3-4 hari ni aku x akan online..bercuti..esok gi Jitra (wan..kalo ko baca ni....esok pagi aku akan singgah kat rumah ko..tunggu yer kedatangan aku)..friday insyaallah akan ke KL..balik on sunday n maybe for the whole week next week, aku akan 'menumpang' rumah mak aku di Serdang..lagipun hubby dah start shift malam next week...

to my dearest hubby...emmm..emmmm...kalo u confirm dpt 'xxxxx' tu (rasanya dpt kot?... kalo tidak masakan Mr X dtg jumpa u...geng K*MII pun dah start bercerita kan?..) ...boleh tak u belikan hp baru utk i? i sanggup tunggu sampai end of June....n kalo x dpt hp baru..hp u tu i ambik boleh dak?..hehehehe

1 comment:

aku said...

lor yo ko..?
sian ko....terputus hubungan ngan luar la ni
lets say, internet pon down...camne...camne? ape kehey nyo yop!?

mmm....sibbaik laki ang bukak gak blog ang
leh ler..nak kias pa pe
laki aku?
fp aku pon dia asik lupe nye ape add nye

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers