Thursday, May 15, 2008

xde title...

arini aku keja dari rumah...keta hubby x siap lagi... nampak gaya banyak lagi benda yg rosak..semua berpunca dari timing belt tu ler...adooi laa...so today hubby guna keta aku utk pi keja...aku n anak2 tinggai di rumah juru (anak2 pun xleh pi school sbb aku xde keta nak antar diaorang)...

mencabar sungguh arini..seriously keja opis aku banyak...ada 2 report aku kena prepare and ada 1 firming/unfirming process aku kena buat...si emma plak mengada giller..betoi2 mencabar kesabaran aku...asyik2 nangis..asyik2 nangis.....even aku nak mandi pun x berkesempatan...luckilly kakak cool aje...

pagi tadi after hubby gi keja..aku start kemas/buat keja rumah apa yg patut..after tu baru aku switch on notebook aku, masuk server co and clearkan email2 yg bertimbun..once anak2 bangun, aku masuk dapur prepare breakfast utk dioarang...lepas penuhkan perut diaorang baru aku 'isi' perut aku..then baru aku mandikan anak2...

bila dah settle semua benda aku ingat nak mandi..but emma lak mengada-ngada..x bagi aku bergerak...nak aku duduk sekali sambil layan disney channel...now si budak perasan kecik tu tgh meraung..aku biarkan aje....xmo bagi muka..xleh silap sikit,keja nak meraung aje dia pagi ni..camna la aku nak buat keja ni?

hmmm..tiba2 tekak ni terasa nak makan kek...apa ke hal la aku ni...huhuhuu

jiwa kacau...

1 comment:

aku said...

woit
aku pon ade tbaca pasal link ijau kat atas tu
aku pon nak try le
baru baca smalam kat website dak FP gak

wei
kasi email add
utk access ke blog aku da

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers