Monday, May 26, 2008

system probs

Alamakkkk…this week ASCP plan ada problem…semua firmed planned order hilang..hilang pi mana ntah la..habis la aku..dah la minggu ni aku keja 2 hari aje…rabu aku terpaksa cuti..jaga anak2 (2minggu daycare anak2 aku tutup..cikgu pi kursus…arini n esok hubby jaga diaorang..next week rasanya terpaksa antar balik kg ler) ..khamis lak anak saudara aku akad nikah n Friday aku n famili akan cabut ke KL for 3D2N...

Camna ni..camna ni?...aku dah plan cun cun last week…semua report aku akan perabis dlm 2 hari ni..x sempat buat siang..mlm akan aku kerjakan..but now the core report from Oracle ada probs..camna aku nak settle report2 yg lain? Adoi laaa..pressure sungguh..igtkan hari ni & esok boleh le rilex2 sikit sbb US cuti arini (Memorial Day) tp…iskhhhhhh….

Sabar..sabar…ingatkan nanti ko akan cuti, duduk jaga anak2 di rumah...leh layan astro,dvd,…pastu leh celebrate besday si emma (genap 3 tahun pada 29th May ni) sekali famili ko, berkumpul ramai2 di Jitra and then…gi KL…yihaaa…leh jumpa dgn semua kengkawan di KL..dah lama rasanya x jumpa depa..dan tidak lupa juga atas jasa baik n*zam (jgn jeles yer eiza…insyaallah han*m + co akan ikut aku juga..nyeh…nyeh..nyehh)…aku berjaya dptkan 2 bedroom apartment di Peninsula Residence dgn hanya RM100nett per nite!!!!......

N satu lagi…kalo aku xleh nak perabis keja..nak buat camna kan?..bukan aku xmo buat..tp takdir yg tidak membenarkan…so backup-backup aku (ada 5 orang backup aku) xleh le nak salahkan aku.…system probs…so pandai2 la diaorang nanti…

hembus nafas…tarik nafas…hembus nafas…tarik nafas… hehehehee

p/s=tahniah to CT..sbb lulus CUTE ari sabtu lepas...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers