Friday, May 23, 2008

makcik Tok

Pagi ni waktu sampai opis, dpt email dari abang wahid di SA..makcik Tok meninggal dunia di Hospital Assunta..pastu dlm pukui 10am, abang lim aku plak tepon, bgtau that jenazah makcik akan dibawa balik ke rumah dia di BM…after lunch trus aku cargas bgtau boss yg aku kena balik rumah..makcik aku passed away n famili aku ramai akan berkumpul dan guna rumah aku as ‘port’ sementara menunggu jenazah tiba dari KL…so aku akan bekerja dari rumah..

Now aku dok cuba perabih semua keja dari rumah..banyak la plak benda nak kena buat..xpa la..buat pelan2.. …satgi kakak aku dari taiping akan tiba…then 5pm aku kena pi ambik anak2 kat daycare,ambik SIL dari perhentian Juru n mlm ni maybe kena pi ambik hubby di kulim…apa nak buat..aku kan seorang supir..hehehehee

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers