Monday, November 30, 2009

hidupku sbg tukang masak n juga driver..


menu breakfast arini..homemade roti & burger...aku menguli n membakar b4 tidur semalam..bangun pagi just panaskan aje..baki tapau balik kg..

lama x menulis...let see apa yg aku buat arini

AM
-5.45 hubby gi keja
-6.45,angkut anak2 yg tgh tidur masuk dlm keta n cabut balik kg..
-8.00 bawa mak gi kulim..follow up check up..ambik darah n air kencing..pas tu bawa mak gi breakfast di nasmir

NOON
-surau di kg buat annual kenduri..tumbang sekor lembu..menu..daging rebus cicah air asam,nasi + gulai daging, laksa,bihun sup dan juga ketupat..yummy...pas makan aku hentam tidur puas2...

PM
-6.30 cargas balik juru..angkut mak n bibik sekali as esok pagi aku kena antar diaorang berdua gi airport...nak ke KK..insyaallah aku n famili akan menyusul friday ni(yeap..tukar plan, instead of pergi bersama kak ina on saturday,now aku akan gi bersama emma,trisya n also hubby..jgn tny mcm mana leh tukar..soalan sensitive..hahahaha)
-7.45,abg jan n famili dtg..tunggang langgang rumah juru..mmg happening wa cakap sama lu..aku siap bgtau abang aku tu..next time if dia terasa nak berdating dgn wife dia for 2-3hours...tinggalkan aje anak2 dia di rumah aku...hehehehe

TOMORROW
-kena keluar awai..aku kena uruskan wheelchair utk mak aku di airport nnt.
-pas antar mak n bibik,seriously aku xtau nak buat apa..hubby keja so esok aku ada dua budak kecik yg mengekor sekali..rasa mcm nak layan movie..QB maybe???

NOW
now? mata ku bulat sekali..maybe penangan tidur siang di kg td..nak layan tv,xde citer menarik..dvd player lak buat hal...so hubby antar gi repair..ehh jab..pc ada..boleh layan dvd guna pc kan..emmmm..okeh la..aku nak layan dvd..ada banyak citer2 menarik yg hubby angkut n dah berhabuk tepi tv tu..wa chow dulu...

2 comments:

Niza said...

terror horror la hang t masak..memang terror...

yati abdul said...

ala...gambar nmpk mmg cun..rasa blom tentu lagi...hehehehee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers