Friday, November 13, 2009

aktiviti arini..

Alhamdulillah,setel semua keja yg aku plan nak buat arini..aku berjaya basuh baju,sidai n also lipat kain baju yg menggunung dlm guest room..aku jugak berjaya merumput di halaman rumah smbil2 berkebun...so far aku berjaya tanam pokok sawi,tomato,serai dan juga cili kecik (semua dlm pasu except serai)...lepas ni nak cari benih cili besar dan kangkung plak..

arini aku buat bihun sup utk anak2..n td baru aje letak nasi..incase anak2 aku minta nasi plak(bukan boleh caya budak2 tu..ye ler,tekak anak kampung..apa2 pun akan cari nasi punya)..semalam aku tapau pulut dan juga serawa durian dari kg..n tidak lupa 3 biji durian..emma bangun pagi2 td dah minta nak makan durian but aku kata aku xreti buka durian..kena tunggu abah balik work baru boleh makan (bohong sunat..aku risau tgk emma hentam durian masa di kg..kejab2 duyan..kejab2 duyan)..anak aku yg no 2 ni mmg hantu durian..dia dan durian tak boleh dipisahkan..

mlm ni plan nak keluar..nak cari hadiah utk besday party esok..maybe gi jusco perda..b4 carik hadiah,aku rasa mcm nak ajak hubby dinner di kapitan aje..dah lama x makan cheese nan n ayam tandoori kapitan..mmg terbaik punya ler...:-)

alamak,aku dah start rasa mengantuk plak..adehh...cuaca di luar pun mendung aje...dah ada tanda2 nak hujan....oklah..nak pi tidur kejab...jgn jeles yer..hehehehe

1 comment:

-:- said...

wei ! suka nye aku dgr ko dah ntanam memcm kat umah ang
aku pon rasa nak start le projek tanam menanam kat umah aku tu

tp x kan ler tiap kali nak serai, kena p batu kawan kot

anak2 ko leh geng ngan darwisY..
tekak kampung..nasi jugakkk yg di cari

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers