Wednesday, November 11, 2009

pening lalat

akibat dari post si elin di sini dan juga di sini, aku telah tidur lewat semalam..n arini 4.00am++ aku dah bangun...keja giller betoi..dah le sikit punya susah nak kejutkan kawan aku yg sorang tu..aku dah bgtau dia aku akan kejutkan dia once aku leh masuk website tu tp dia dgn sengaja or tidak sengaja (??) telah mengoffkan ringer hp dia..sabar aje la kan...nasib baik dapat gak dia akhirnya...
disebabkan semua kegilaan tersebut,aku rasa pening2 lalat now...lepas anak2 gi sekolah nnt (nasib baik hubby normal shift now, so dia boleh antar anak2 gi sekolah),aku akan cuba tidur kejab b4 pegang stering keta utk tuju arah kulim..anak2 perlu di'kutip' tepat 11.30am nnt.....

1 comment:

nunu said...

hahahahhahahahahah.....teruk betul dia kan...:P:P

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers