Monday, November 16, 2009

kenduri di KK

td kak ina aku tepon..bersembang psl trip to KK dec ni..dia ada probs..ada small baby yg memang bermasalah sikit le kalo nak travel jauh2....even masa gi CH aritu, si baby meraung lama la jugak sementara nak sesuai dgn tempat baru...xdpt bayangkan if dia meraung dlm flight n juga di rumah kenduri..kesian pd baby dan juga kesian pd tuan kenduri...lepas diskuss2, kak ina suggest aku gi dgn dia aje..tinggai anak2 n laki masing2..pergi hari sabtu n balik hari ahad..jadik aku angkat tepon n tepon hubby...hubby kata no probs..dia xde masalah if aku nak pi dgn kak ina aje..anak2 dia boleh uruskan..

so now, ticket semua dah confirm..aku akan pegi dgn kak ina ke kenduri kak kiah di sabah..kitaorang just gi for 2D1N..gi hari sabtu n balik hari ahad..naik flight dr penang..senang,cepat dan juga jimat..hehehehe

setel 1 masalah :-)

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers