Tuesday, November 03, 2009

masalah n cabaran..

melangut di nasmir kulim lagi..semalam aku plan nak ke giant kulim around 10.30am...nak beli barang2 basah...but pagi ni aku terpaksa tukar plan...pagi td both kakak n adik batuk agak teruk..berkahak...so arini aku plan nak terus ke Pantai lepas ambik budak berdua tu dari sekolah...so definately le aku xleh beli barang2 basah kan..nnt busuk lak...aku pun xmo take the risk..dah le budak berdua tu ada asthma..aku kena jaga betoi2 so that asthma tu xkekal bila diaorang besar nnt...if xjaga betoi2, smpai ke tua le jawabnya...kesian anak2 aku xleh bersukan nnt..

seriously aku dah mati akal di nasmir ni..rasa mcm nak ke library aje nnt....boringnya hanyalah tuhan yg tau..tapi lepas fikir2 balik..ok ler kan..semuanya up to me..aku sendiri kena aturkan supaya aku x rasa boring...even if keja pun ada masalahnya sendiri...mcm semalam,aku berchatting dgn kawan aku..dia kata dia punya le tensen n presure di opis..dpt lak bos mcm ta*ik..tiap2 hari dia nangis siuttt...so dimana-mana aje ada cabaran n masalahnya..jadik aku patut bersyukur yg masalah aku hanyalah rasa 'boring'...masih boleh di'ubati' if kena gayanya...

so now yati..cepat plan something so that ko akan rasa teruja n xboring...yakin boleh!!...

wan..cepattt..ko kata nak arrange something..laki aku cuti rabu,khamis n jumaat ni...jommm aaaaaaaa

hehehehe

3 comments:

CT@mamaLuqman said...

yati,ang ngan laki ang ada history asthma ke?

yati abdul said...

aku ada asthma bila dah tua..bila dah start keja baru kena..tp asthma aku x teruk sgt.....laki aku xde asthma but arwah bapak dia mmg ada asthma..asthma arwah mmg teruk ler..hardcore gitu..

wan said...

hang tungguu...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers