Wednesday, November 04, 2009

larat kot??

pagi tadi,after antar anak2 ke sekolah:

ring..ring
wifey:u kat mana ni?
hubby: kat kilang lagi..
wifey: u ok ke nak ambik anak2 tgh hari nnt? apa plan pagi ni?
hubby: i nak pi menebas kejab.
wifey: menebas aje? xmasuk green? larat ke u nak ttgu smpai pukui 12 n then drive balik rumah?
hubby: boleh kot..
wifey: kot????

bahaya..bahaya....dah le dia baru habis keja malam...disebabkan perkataan 'kot' tu, aku pusing viva comel ku n trus tuju ke kulim hi-tech..angkut hubby dgn keta dia..keta aku aku tinggai di kilang..

now aku dok melangut meneman hubby menebas di driving range..nasib baik ler aku boleh surt tenet..

to kakak 3sya, sorry yer sayang..ibu igt boleh ler ibu masak mee kuah for lunch nnt since per initial plan, tugas ibu hanyalah hantar korang berdua ke sekolah aje..tugas mengambil akan abah uruskan..so ada le masa utk ibu balik rumah,kemas apa yg patut n masak mee kuah yg ibu janjikan semalam..but then nampak gaya mee kuah tu petang nnt baru boleh makan..lunch nnt kita 'pau' abah yer sayang..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers