Wednesday, November 25, 2009

lama lak rasanya...

huh..lama gak aku xberceloteh di blog aku ni...akak busy dek non..banyak benda kena buat...jalan sana sini..letih wokey..
let see..isnin pagi terjah ke jitra..antar SIL ke IPDA....anak2 selamat aku tinggai di rumah abg lim as anak2 aku happy di sana..ye ler,banyak kakak2 sepupu yg dok layan depa..pas tu round2 pekan jitra..mula2 igt nak tgk 2012..siap dah beratur nak beli ticket..tp tensen bila dpt tau yg seat kosong berterabur..meaning kalo nak tgk gak,aku n hubby kena duduk berasingan..xmo lah...then igt nak gi sintok,hubby nak lawat uni lama dia..sekali ujan lebat..cancel la jugak..last2 layan kopi n kek aje laaa..tp aku smpt angkut benda2 di bawah..biasa la..orang gilla memasak katakan...

selasa lak,pas kemas2 rumah..aku sefamili blik kg..kesian kat mak aku..dia xbeberapa sihat...xlalu makan n jalan pun susah..kurus kering giller....tp biasa la mak aku tu,sakit pun active gak..ptg tu dia ajak aku bwa dia lawat sepupu dia yg sakit..aku ikut aje ler...
arini lak...bangun aje tidur,mak aku ajak ke klinik...actually 4-6days ago dah gi klinik..tp mak aku kata dia rasa mcm ubat doc tu xserasi dgn dia...so aku tinggai anak2 di kg n bawa mak aku gi kulim..doctor kata mak aku kena mild stroke...n kencing manis mak aku pun teruk...reading 23.4 siuttt...giller..giller..doc pesan monday ni kena dtg lagi utk follow up check up..alhamdulillah,pas makan ubat doctor tu,mak aku berselera kembali utk makan..dia pun nmpk kembali bertenaga....n mlm ni kak ani aku akan balik kg....happy le sikit hati aku ni bila nak tinggaikan mak aku di kg td..if not,aku rasa mlm ni kompom aku tidur di kg lagi...
orait..cukup kot celoteh aku utk arini...kalo rajin mlm ni aku 'bersembang' lg...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers