Tuesday, July 03, 2007

aku dah tua

Semalam aku gi tgk transformers dgn laki dan anak saudara aku, si Iman...Si Iman ni, dia tgh buat master di usm..baru 1 bulan..now kalo aku boring n laki aku lak sibuk berkerja, boleh ler aku ajak anak saudara aku round2 penang semua..

bila bersembang dgn Iman semalam, baru aku sedar yg aku ni dah tua (before this tak sedar sgt, just separuh sedar aje..hehehee)..teringat lagi dulu2 masa dia n adik beradik dia kecik2 lagi, aku ler yg dok jaga n also membuli diaorang...ingat lagi aku bawa si Syifa' rasanya naik beskal..letak dlm raga n round2 sekeliling rumah...pastu aku angkut diaorang adik beradik pergi pasar malam (of course dgn bibik diaorang la kan)....now masing2 dah besar panjang....dah ada boipren semua...huhuhuu

Iman tgh sambung buat master, si Hana final year rasanya di UTP, si Syifa' lak akan ke Ireland dua tiga bulan lagi, si Najwa di matrik penang, si Nihlah akan ke New Zealand 2 bulan lagi, si Aimin, Afrah n Azim aje yg masih stay dgn parent depa...ni baru anak2 abang lim aku..x termasuk anak2 abang2 n kakak2 aku yg lain..

so far dah 8 orang anak saudara aku berkahwin n aku dah ada 15 orang cucu....huhuhuuu...

aku dah tua rupanya....

1 comment:

Unknown said...

tua ke? tau takper! tahun depan 30 dah oii, peringatan utk diri seniri jugak hehe. bijak-bijak anak sedara hang semua!

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers