Friday, July 27, 2007

weekend sudah mari

yes...hampir pukui 5 n hari ini hari jumaat..hari yg paling aku suka adalah hari jumaat...hehehehee...ada keja sikit nak continue, lepas tu aku freeeeee..yihaaaaa

arini laki aku leh balik pukui 8mlm..so lepas marghrib aku plan utk cargas ke tmn pekaka, ambik anak saudara aku si iman dekat rumah sewa dia..lepas tu ambik laki aku (jadik supir le sekejab aku arini)...plan kitaorang arini nak merayau di QB..nak balik trus pun x guna, sure anak2 dah tidur kat rumah by the time kitaorang sampai...n laki aku pun xde futsal arini...so apa lagi..round2 sambil jamu mata ler di QB..n maybe..maybe tgk wayang...kalo ada citer best...tgklah camna keadaan...

esok pagi around pukui 10-11 akan bertolak ke cameron..mula2 ingat nak bertolak awai lagi..boleh singgah kat ipoh ke apa..jln2 round sana sini..tapi ada kenduri lak dekat kg aku... mak aku x sampai hati nak pi berjalan without tunjuk muka dekat rumah kenduri tu (mak aku n iman akan ikut ke cameron esok)....so aku plan..around pukui 9-9.30, kitaorang tunjuk muka kat rumah kenduri..sembang2 n kasi hadiah( aku beli hadiah semalam sbb aku pun rasa bersalah gak) pastu trus ke cameron..xde ler rasa bersalah sgtkan???...heheehe

insyaallah kakak aku di taiping pun akan ikut serta esok..anak2 dia bersekolah esok, so dia hanya akan bertolak dlm pukui 3 dari taiping...berjanji berjumpa di cameron...

what i plan to do in cameron?

-on the way ke tanah rata, singgah beli sayur2 n also jagung di gerai2 tepi jln...
-ptg plan nak buat cucur jagung..huhuuuu..sedap tau jagung cameron
-lepas pekena cucur jagung, round2 di cameron..
-mlm plan nak masak sendiri..masak simple2 aje..buat sup sayur(sayur cameron), goreng telur bungkus n also ikan masin...cukup ler...
-lepas dinner round2 di pasar mlm brinchang..anak2 tinggai dekat mak n anak2 saudara aku....leceh bawa anak2 kecik kalo pi pasar mlm ni
-awai pagi, jln kaki (excercise le sikit) ke pasar tani di tanah rata...dekat aje dgn apartment yg kami akan duduk nanti..plan nak beli nasi lemak di situ...sedap ooo nasi lemak tu...aku baru aje tau..1st time makan masa pi cameron may aritu...
-lepas check out, lunch di gerai Zainab Sam..gerai dia ni memang terkenal di tanah rata..sedap n murah
-balik

hehehee..itu aje..bukannya nak buat apa2 pun di cameron ni..aku just suka suasana dia..memang best utk rilex2 bersama famili tersayang..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers