Monday, July 02, 2007

weekend

aku betoi2 rilex waktu weekend baru2 ni...x jln ke mana2 pun..just melingkar mcm ular sawa di rumah mak aku..tidur..makan minum..main dgn anak2...tidur..makan..n kait buah rambutan n jugak manggis....besttttt bangattt...

sepatut aku n laki kena ke penang pada hari sabtu tu..kena antar sepupu laki aku register kat usm..ntah camna..tiba2 uncle azri ler balik awai dari kursus..so selamat ler...hehehehe

just on sunday evening tu aje aku n famili keluar...gi restaurant abang aku..antar buah2 utk kakak n abang aku n after tu trus gi Juru...singgah di McD..makan n kasi can anak2 n also anak saudara aku bermain n pastu trus ke kuala Juru..tapau mee ketam utk di bawa balik....

dah lama aku x enjoy weekend aku camni...selalu sure ada aktivitinya..n bila aje masuk kerja on monday..sure x bermaya.....

oh yaa...aku dah cakap dgn one of the planning manager kat sini...mula2 aku tny dia ada x any opening utk department tu n blom sempat habis bercakap...dia trus tny "Are u interested?"....waaaa...memang ler aku interested...aku sanggup gi mana aje dlm co "A" ni asalkan bukan under bos aku now...hopefully ada ler rezeki aku di department baru tu...

nak harapkan keja yg aku gi interview aritu..rasanya mcm xde rezeki aje..maybe rezeki aku still dgn "A" agaknya...

aku dah xde hati nak kerja under bos aku now..even tgk email dari dia pun rasa cam nak "terbakar" aje...iskh..iskh...nasib baik ler aku x pregnant...kalo pregnant..sure mau keluar sejibik mcm dia....huhuhuuu

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers