Tuesday, July 31, 2007

kakak n adik

aku tgh depressed now...teringat dekat anak2..terbayang keletah adik n kakak di depan mata..

kakak
di dlm bilik air di dorsett penang..room number aku dah lupa..time aku tgh sakit mata aritu

aku: cepat la kakak..ibu tgh sakit mata ni...berak le cepat2 sikit..
kakak: kenapa ibu sakit?
aku: sbb kakak la..kakak yg jangkitkan dekat ibu
kakak:emmmmm...xpa lah...sbb ibu sakit..nanti kakak cari ibu lain lah...kesian ibu sakit
aku: haaa?

adik
di kg..dlm bilik tidur..around 8.40pm n aku nak bagi adik tidur..seblm tidur, sempat bermain-main dgn adik atas toto...

adik: syusyu (sambil pegang breast aku)
aku: adik nak susu ibu ke?
adik: nak (trus selak baju aku n hisap nenen aku)
adik:adak
aku: memang la tak da..dulu ibu bagi adik xnak..now xdak la..
adik: mak ada..syamil num syusyu mak ada....

kakak ipar aku yg duduk kat belakang rumah still breastfeed anak dia yg kecik..syamir baru 1 tahun++....adik n kakak panggil kakak ipar aku "mak" as anak2 saudara aku semua pnggil emak depa "mak"...rupa2nya adik teringin nak merasa susu badan..patut le haritu kakak ipar aku cerita yg adik minta nak minum 'susu' dekat dia, time dia tgh breastfeed syamir...alahaiii..kesian anak aku.....


rindunya dekat anak2 aku...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers