Friday, July 06, 2007

sedih

aku sedih now..mak aku call pagi tadi..bgtau kakak xmo mandi n buat perangai since semalam..asyik2 nak ibu..nak ibu...semalam sehari suntuk dia buat perangai..semua serba x kena...sebelum tidur lagi ler...dok asyik menangis sampai le tertidur...pagi ni dia buat perangai lagi...xmo mandi...dia leh berlari keliling rumah naked sbb xmo mandi..sampaikan terpaksa pujuk pakai baju..lepas pakai baju dia lari pi rumah abang aku kat belakang rumah...tadi aku sempat bercakap thru phone dgn kakak....

aku: kakak, apsal kakak nangis?
kakak: kakak nak ibu
aku: kakak jgn nangis ler, nanti malam ibu balik..kakak nak ibu beli apa?
kakak: kakak nak buku princess ..adik nak buku barney
aku: ok..kakak janji jgn nangis n pergi mandi..ibu work now, nanti ibu keluar cari buku utk kakak dan adik..kakak tunggu malam ni ibu sampai..esok kita pergi duduk hotel okay?
**aku amik leisure cove 1 mlm..esok check in n check out hari ahad..just nak rilex2 dgn anak2 aku,n maybe bawa mak aku sekali**
kakak: kakak nak ibu...kakak nak ibu jugak...***kakak menangis teresak esak

waduh, aku dah sedih giller...tak pernah2 kakak buat hal mcm ni..n kakak ni kira mcm anak abah, sikit2 semua carik abah...adik yg anak ibu...tapi harini, dia dok menangis-nangis carik aku....menitik nitik air mata aku now.....rasa mcm nak ambik half day aje...balik kg..ambik anak2 aku, bawa balik penang..ptg ni dtg ambik laki aku di opis...try call laki aku kat kilang dia, tapi x dpt..hilang lak...camna ni?

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers