Friday, January 25, 2008

emma?

al-kisahnya....mak aku ada pergi berjumpa saudara jauhnya tok melah semalam..dah terlanjur berjumpa, mak aku pun bercerita ler pd si tok melah ni..psl kenakalan,kekasaran and also kepanasan baranan anak nombor 2 aku tu, si adik...tok melah kata nama adik x sesuai dgn dia, nama adik agak 'kasar' ..that why perangai adik camtu..so tok melah suggest tukar nama panggilan...mak aku pun tukar ler nama panggilan adik ...di panggilnya shima...*ikut sedap mak aku aje kan..*...

bila aku balik kerja, hubby citer dekat aku...aku bising2 xmo nama shima..bukan aku x berkenan nama tu, but then tu nama bini anak saudara aku si mat jab...xmo aku nama serupa camni...x seronok bila ramai2 berkumpul....since mak aku berkenan gak nama tu...so aku suggest emma..huhhhhh..tersenyum mak aku..dekat sama2 gak dgn nama pilihannya...so semalam kami sefamili kacau2 adik dgn nama emma ni..mula2 adik tensen..pastu dia dah x kisah...ntah laaaa labu....wakakakakaa

so now adik ada nama panggilan manja..emma...hahahaa..ntah boleh lekat ke tidak aku xtau la...rasa pelik pun ada gak..pelik kan???

5 comments:

Anonymous said...

emma?...org tua2 mmg percaya camtu..
coz my nephew nyer register name is r**m*n but kononya tak sesuai,terus jadi a*w*n till now..dah 17yrs..

Anonymous said...

emma... cute gak nama tu.

Anonymous said...

hehehe...sama nama ngan adik aku....

NunuCute said...

confem ke nama nie???

Anonymous said...

nu..aaaa..kadang2 kami panggil aje emma...dia faham tu nama dia..kadang2 tu dia ok..kadang2 tu dia marah..dia kata adik la..bukan emma...heheheee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers