Tuesday, January 08, 2008

update arini

Dtg aje keja arini..HL (opismate aku) trus tarik tgn aku..tny aku whether betoi ke aku nak resign..it seems ada speculation dlm dept yg aku akan resign..huhuhuuu...aku senyum aje dekat HL...aku tny bila dia dgr citer ni...dia kata ptg semalam...dari one of kawan kitaorang...aku gelak aje bila HL citer...ntah la...malas nak jawab yes or no...biar aje la kan...

2 hari lagi aku akan bercuti bersama famili...huhuu...x sabar tunggu friday ni..hopefully xde apa2 probs ler..aku ni dok risau mcm mana la perangai anak2 aku, especially si adik bila naik 'belon' nanti...jgn le jadik mcm aku..dulu masa kecik2, mak aku citer aku buas yg amatz...masa naik kapal terbang, aku leh memanjat sampai ke tempat letak barang (hand luggage) tu...ntah la camna aku leh sampai ke situ...x dapat aku bayangkan kalo anak2 aku buat cam apa yg aku buat tu....takut la jugak kan...hehehee..nasib baik le hubby boleh ikut sekali...haritu aku dah naik cuak ..takut hubby xleh ambik cuti since baru start keja di tempat baru...at least kalo ada hubby aku x risau sgt ler....jenuh la aku nak jaga anak2 and also jaga mak aku..mak aku compom akan guna wheelchair punya...jenuh la orang tua tu nak jln jauh2 dlm airport nanti..

aku rasa friday ni aku nak 'jaga' mak aku lah..biar hubby yg jaga anak2..amacam?..ok kan..heheee

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers