Wednesday, August 01, 2007

bercinta

semalam aku balik awai...laki aku balik dgn bos dia..so bila sampai rumah awai, sempat la aku melayan novel cintan cintun (love story mory) sampai habis...a day earlier pun aku dah baca satu..semalam aku baca lagi 1 buku...beli dekat borders..yg 3 for the price of 2...lepas habis baca aku depressed..

dok fikir2....dah lama aku x bercinta dgn laki aku...now dia asyik keja..keja..n keja..eventhough kami duduk berasingan dgn anak2 but then, xde satu masa yg kami betoi2 spend berdua (quality time together)...n masa cuti or weekend, definately tumpuan akan pergi dekat anak2...now aku selalu jln sorang2 masa weekdays...pi window shopping sorang2..pi tgk wayang sorang2...beli groceries sorang2...ntah la..

semalam masa laki aku balik keja..aku tny dia...bila kita nak bercinta?.....ntah laaaa..aku pun xtau apa yg dah jadik dekat aku now...ini yg susah bila anak2 xde sekali..at least kalo aku banyak masa terluang, boleh ler aku gunakan utk anak2..so xde le masa utk aku fikirkan benda2 yg mengarut ni

masa pagi tadi nak dtg keja..time nak tutup pintu rumah...aku tgk aje dekat dia dgn pandangan yg kosong.. masa dlm keta...

hubby: why u tgk i camtu?
aku: mcm mana?
hubby: mcm tu la
aku: mcm tu mcm mana?
hubby: mcm u dah x sayang i lagi...

x sayang? bukannya aku x sayang..just now aku rasa semua benda mcm rutin aje..dah le keja kat opis pun mcm apa aje... aku dah hilang semangat nak keja gara2 boss bertuah 'sekor' tu.......now aku rasa sunyi aje..

actually b4 this, laki aku dah bgtau dekat aku..dia risau bila dia busy dekat opis..balik lewat everyday...aku akan rasa sunyi n dia takut aku akan carik "spare tyre" dekat luar...dia kata mana la tahu masa aku dok round di QB, ada lelaki yg selalu dok perhati aku..kacau aku..n aku lak sbb sunyi, layan lelaki tu...adoi laaa..aku bgtau dia, selagi aku dok merengek n bising bila dia bgtau dia kena balik lewat..then dia xyah risau..but once aku xkisah bila dia balik lewat or dok encourage dia balik lewat or buat OT, then masa tu dia kena start risau...

now aku rasa aku jadik camni sbb baca novel2 cinta tu.nampak gaya lepas ni aku nak kena carik buku2 yg lain lak..xleh beli buku cintan cintun ni..kena carik yg real stories ke..motivational ke..bahaya la..

1 comment:

Anonymous said...

alahai yati...u make me sad also...but at least hang dah lama kawin..aku pun kekdg rasa kesunyian...:( walhal baru je kawin...maybe sebab i'm still at my mom's house...sedih jugak topik ko nie...isk isk isk isk..u can make me cry...waaaaaaaaaaa.....

-nunu-

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers