Monday, September 10, 2007

bye bye eiza

tadi aku berchatting dgn eiza..insyaallah pagi ahad ni dia akan bertolak ke abu dhabi..sempat la jugak dia berpuasa di Msia..per her initial plan, sabtu pagi bertolak ke KL..kakak aku (mak dia) pun nak ikut utk hantar dia ke KLIA..but now dia x confirm lagi sapa yg boleh hantar dia ke KL...either hanim or adik2 dia yg lain....teringin lak aku nak pi kl sekali dgn diaorang...but confirm hubby xleh punya..if dia boleh pun..sure kena fikir 2 3 kali since kdudukan kewangan x mengizinkan...ye ler..banyak duit nak pakai utk rumah baru ni..

so now apa yg aku leh buat, just sponsor accomodation utk eiza n famili dia di KL...tu pun sbb LH ada condo di KL...aku check dlm website tadi, still ada 3 units available utk check in sabtu ni..so aku suruh eiza confirm betoi2 psl arrangement dia ke KL...once confirm semua...aku akan try book 1 unit utk dia...hopefully dpt la..

unrelated matter..arini aku n hubby start jadik single mingle balik..anak2 dah selamat berada di kg...sedihnya aku nak balik rumah sewa arini...so aku plan nak tunggu hubby harini..xkisah la pukui berapa dia leh balik...asalkan aku leh balik dgn dia..so x de le sunyi sgt di rumah tu nanti...arini hubby ada japanese class..dpt result exam yg dia ambik last week...xtau la camna...hopefully lulus ler...pagi tadi hubby bgtau the earliest dia leh balik will be at 9pm...huhhuhuu...so aku plan nak gi QB...layan wayang...tak tau lagi nak tgk citer apa..either Rush Hour 3 or The Invasion..since aku 'red flag' so x kisah le tgh wayang time2 camni..kalo tidak susah gak..nak kena carik citer yg start around 7.45-8pm..if start 8pm..conpom around 10pm baru habis..lambat lak tu...sure tensen lak hubby menunggu...

3 comments:

rina said...

bye bye eiza.... jgn lupa saya bila sampai kat abu dhabi. muahahaha... cam ler eiza kenai aku.

wan said...

aku dah lama tak tgk wayang.. mana le aku nak campak anak2 aku ha? siankan aku... x pe bekoban.. berkoban.. hehe

yati abdul said...

rina..nanti aku tunjuk gambar ko dekat eiza..sure lepas ni dia kenal ko..heheheee

wan..rilex la..nanti2 bawa anak2 mai rumah aku, kita tinggai depa dekat bibik+hubby masing2, pastu kita berdua boleh 'merendek' ke mana2 aje..nak shopping ke..tgk wayang ke...nanti kita arrange...insyaallah..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers