Monday, September 24, 2007

confirm

akan berlaku perubahan besar utk aku n famili...hubby dpt keja baru..dgn new factory (bangunan pun xde lagi..yg ada just rangka aje) di kulim kedah....last thursday around 11am diaorang call utk interview....interview at 4pm on the same day..pastu on the next day (friday-4pm also) second interview n today dpt offer....betoi2 mcm mimpi...

mengapa aku kata perubahan besar??? kerana.....

1) hubby terpaksa gi Ohio,US n maybe German jugak dlm masa terdekat ni..utk berapa lama kami xpasti..

2) aku pun kena carik keja di kulim as our main intention pindah keja ke kulim adalah utk anak2..n bila hubby dpt good offer camni..memang kira bonus ler..so for me, hubby dah cakap.....if dpt gaji sama or kurang sikit dari yg aku dpt now pun..x kisah la...yg penting flexible so aku ada masa utk anak2...

3) if aku managed to secure keja di kulim...aku n famili semua akan pindah ke kulim..carik rumah sewa..rumah di juru maintain as investment ...either nak bagi orang sewa or not..tgk keadaan dulu...

banyak benda nak kena arrange n settle....but anyway...Alhamdulillah..syukur atas rezeki Allah...

10 comments:

wan said...

waa tetinggal ketapi lagi.. tahniah.. tahniah to azri.. hehe

Anonymous said...

Yati,
Aku ada kawan keje kat Hi Tech Kulim. She's attached dengan Infenion.
Nak suroh aku tanya tanya ke ??

yati abdul said...

wan..terima kasih on behalf azri.. :-)


rini..boleh aje rini..terima kasih daun keladi yer...hehehehe

rina said...

rezeki azri di bulan ramadhan. semoga mendapat keberkatan. mana tau rezeki ko di bulan syawal plak yati...

NunuCute said...

yahooo.....azri dah dpt...apa lagi azri jgn lupa nunu...ahahha...

anyway yati...happy for ur family...insyaallah something miracle will appear...dun worry so much..juz take it all easy and plan well...:):):):)

Anonymous said...

happy for you!!
nak duduk satu area dgn aku dah..
tapi bila nak jumpa pun tak tau..
heheheheheh

Anonymous said...

Yati,
Have a look at this webbie

http://www.infineon-jobs.com/jobs/job_list.php?PHPSESSID=18fd8b85f03d12ca2a38a50b3d060827&jobcode=&country%5B%5D=Asia+Pacific&keyword=&last_days=&searchjob.x=11&searchjob.y=2

Good Luck

yati abdul said...

rina=thanks..hopefully 'masin' la tulisan ko ni..heheheee...

nunu=makasih manyak2..nanti ko mai penang b4 raya..ko 'kena' kan la si azri tu..hehehe

rozie=xtau la bila boleh pindah ke kulim ni..semua depends cepat mana aku leh dpt keja kat kulim..1 bulan..2 bulan or 1 tahun...silap2 time aku pindah..ko plak pindah ke Juru/Prai..hehheee..

rini= terima kasih yer....ada 1 keja yg rasa suitable dgn yati..dah selamat apply...huhuhuuuu

iamja77 said...

tahniah kat azri..

kaezrin said...

tahniah azri...aku tumpang happy dgr utk ko...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers