Tuesday, September 04, 2007

kunci rumah

TAWAKAR called hubby just now...suruh ambik kunci rumah...yihaaaaaaaaaa...dah dpt kunci rumah dah..alhamdullilah

---------------------------------------------------------
sambungan;

dah pukui 7 dah..xleh balik lagi..hubby ada banyak keja kena settle...waduhhh..tapi aku x kisah...seronok dah leh ambik kunci rumah punya psl...huhuhuuu...

otak dok ligat berpusing aje now..aduhhhh..cukup ke duit dlm simpanan ni...sure banyak nak kena keluar...rasanya nanti just buat dapur,grill, pasang lampu,kipas+aircond n letak camera (penting utk monitor bibik+anak2 time keja) aje...buat se'basic' mungkin....xde dah cat semua...dapur pun sbb boipren anak saudara yg buat...dpt special price...so ambik aje ler...sementara depa still bercouple..aku siap warning dekat anak saudara aku tu...bgtau dia jgn dok clash dgn boipren ni until dapur aku siap semua...teruk punya mak saudara..hahahahaha....

barang2 rumah guna yg lama..pelan2 ler tambah barang2 yg lain nanti..yg penting dah ada rumah sendiri (dulu dah ada..tapi dah jual..hehehee)....if possible xmo berhutang masuk rumah baru ni....n bila dpt bonus or profit sharing baru tambah apa yg patut...dah le nak raya ni...nampak gaya tahun ni raya ala kadar aje la utk aku n famili..n no more jln2 utk aku n famili for this year...huhuhuuuu..

abang lim di jitra baru sms..nak buat kenduri kesyukuran friday nite ni..sempena pemergian syifa' ke ireland...huhuhuu..cantik le tu..ambik 2nd half day friday ni...singgah tawakar ambik kunci n trus pecut ke jitra...

waaaweeee...junior juicee..hehehee

1 comment:

NunuCute said...

haa...jgn lupa siapkan bilik utk aku yee...ehehehe

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers