Wednesday, September 26, 2007

letih

Letih la hari ni…x bermaya..nyaris2 terlepas sahur tadi…mana tak…around 11pm baru sampai rumah sewa..tup tap tup tap around 12++ baru tidur….ye ler..layan eiza bersembang jab,mandi, solat n email resume aku dekat kawan hubby di kulim (moga ada rezeki la...aminnnnnn.)..then sempat layan Fear Factor di astro lak…huhuhuuuu

Semalam aku cargas awai(around 5.10pm dah blah dari kilang)..kengkononnya nak gi buat medical check up hubby..masuk aje hubby dlm keta, dia bgtau yg bridge jammed teruk…adoi laaa…tensen sungguh la bila keja di pulau n duduk di seberang ni..

Since bridge jammed, so kitaorang pusing masuk Tesco Extra..lama giller xpergi situ…ada dlm 2 tahun kot????...huhuhuu…jauh beza Tesco Extra ni..menarik ler..banyak kedai2 kat dlm tu…so semalam aku n hubby berbuka di food court tesco xtra aje..lepas maghrib baru cargas ke kulim (yeap..it is the only place yg hubby boleh buat medical check up utk co baru..Klinik Iman di Tmn Kuchai..huhuhuuu)….around 8.40-9.00 pm baru kitoang sampai kat situ…huhuhuu....giller susah bab medical check up ni…dia check segala-galanya…sampaikan kekuatan paru2 pun kena check…kesian hubby…punya la seksa test dia…luckily pass juga akhirnya ..so sayang..kurangkan lah merokok tu yer…kalo berhenti trus lagi ler bagus…hehehehee.

Around 10pm cargas balik pauh jaya (rumah sewa)…elok aje nak sampai rumah, baru aku teringat…gas nak memasak habis…waduhhhh..terpaksa gi Perda..sampai di Perda, sempat jugak round2 tgk ‘mini pasar mlm’ diaorang…lepas tu rilex2 kejab sambil layan hot tea+coffee di one of the gerai…tapau 2 jenis lauk utk sahur…sblm balik, singgah jab (sempat lagi tuuuu…) dekat kedai cd..angkut 2 cd lagu utk aku layan masa di opis n also dvd barney+princess utk anak2 di kg….hubby lak beli dvd keta ke apa ntah…

Itulah citernya,why aku lambat sampai rumah semalam..arini aku xtau la camna nak balik kg..terpaksa redah "jem sekaya" juga la nampaknya..just harap2 sempat sampai rumah b4 anak2 aku tidur..

1 comment:

Maia said...

tahniah utk azri n yati. alhamdulillah.. murah rezki..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers