Wednesday, November 19, 2008

citer hubby

around 4pm tadi hubby tepon aku..dia mati kutu..aik..psl apa mati kutu? rupa2nya dia dah sampai kat area kulim..niat dia nak pi tukar benda apa ntah kat keta dia tu..sekali bila sampai servis center, benda alah tu xde dlm stok...hahahaa..aku gelak kat dia...tu la..aku kata next time contact dulu servis center tu..ni main terjah...dah le now ada 4 orang kanak2 ribena dgn dia (kakak,adik,kak ain n syakir)..so aku suggest kat hubby gi lepak di nashmir di tmn selasih (rasanya la)..sbb kat situ ada playground rasanya..so dia boleh biar bebudak tu bermain sambil2 dia pekena teh tarik n surf tenet...

ntah pegi ntah tidak pun aku xtau la..

now at 5.14pm, aku dpt sms dari hubby.."kami dah sampei"...adoi laaa..cepat sungguhhhh diaorang dah sampai kat depan kilang C ni...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers