Wednesday, November 19, 2008

toskin

huhh..kejab aje 1st half arini berlalu..aku dah start sibuk sikit2...seronok la juga..kalo tidak boring siuttt...sampai xtau nak buat apa dah kat opis ni..

arini hubby cuti (aku pun dah pening dgn schedule keja hubby..by right this cycle dia on night shift..tup2 dia bgtau esok dia kena masuk keja siang plak..caca merba sungguh..)..so ptg ni hubby akan dtg ambik aku kat opis..maybe nak ajak dia jln2 ptg ni...plan semalam x menjadi...adik buat hal (kakak ikut sama dtg ambik aku..terkejut aku..rupa2nya hubby guna kuasa veto dia semalam..hehehee)...so kitaorang just sempat pekena bihun sup di gerai bihun sup pak long di kelang lama dgn hubby...pas hantar hubby kat opis, adik mengamuk sakan..dia bising xsempat salam dgn abah dia (b4 that dia merajuk dgn hubby..so xmo salam)..tensen aku..last2 aku drive keta tuju rumah aje..malas dah nak pi jln2..padan muka aku n anak2 kan..hehehehee

actually bukan apa..aku ingat nak carik toskin (stokin per sebutan kakak) yg comei lote utk aku guna..di kilang C ni aku kena pakai sock (aku x pernah pakai sock masa keja b4 this tau..even masa x keja pun aku jarang2 sekali pakai..setahun adalah la 2-3 kali kot? itu pun jika aku pakai sport shoes la) so dlm masa 1 week ni aku guna sock hubby aje la...dah le sock hubby semua warna yg agak muram..hitam, kelabu n dark blue..pastu panjang lak tu..aisehhhh..x cun langsung la..aku plan nak carik warna pink, purple, light blue, light brown, yellow etc..pastu xmo la panjang2 sgt..susah nak pakai la..

hopefully ptg ni leh la pi membeli toskin2 utk aku..

1 comment:

aku said...

wei...
patut ler aku mcm pelik baca title ang tu

hehehhe...
cam darwisY jugak..
kalau x salam ngan bbsitter dia
dah start kete pon...aku kena turun balik....
g salam balik ngan MOK dio tu

kalau x...mau bersedih gulana ler anak aku tuh

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers