Thursday, November 20, 2008

kenduri lagi

tadi Lia (kazen hubby) pm aku..tny whether aku dtg or not tonight..mlm ni ada kenduri doa selamat utk pak lang n mak lang..diaorang akan berangkat ke mekah on 23rd ni..waduhhh..aku terlupa...n aku rasa hubby pun terlupa sbb initially hubby bgtau aku yg paling awai dia leh balik dlm 7pm today..so aku dah mmg pasrah la arini aku kena stayback...tup2 tgh syok berchatting dgn Lia..hubby tepon aku (tepon opis yer)..tny aku camna dgn arrangement lunch aku arini (as usual la..aku makan benda ringan2 aje time lunch)...so berkesempatan la aku citer kat hubby psl kenduri mlm ni...tiba2 aje hubby kata okey..dia akan cuba cabut at 6pm today, ambik aku n trus chow ke Sg Ara..

to Lia..Insyaallah, kalo xde aral melintang... aku n kazenmu ittew akan sampai mlm ni..tapi tu la kan....pakaian aku ni agak kureng sikit (blouse aku ni belah kiri kanan..pakai plak slack ketat low waist)..actually dah lama aku x pakai baju ni..now baru aku pakai balik sbb keja kat sini sentiasa pakai smock..so tertutup litup atas dan bawah..jadik x kisah sgt ler baju terangkat yg mana leh mendedahkan se'coit' spare type di kiri n kanan...nak balik rumah salin baju kompom x sempat dah...so terima aje la aku dgn seadanya yer..aku akan try jaga penampilan aku nnt..akan ku cuba duduk dgn bersopan santun bak poms melayu terakhir di rumah ko nnt...opppsss..satu lagi..aku x jamin kami leh sampai on time..semuanya bergantung pada kazenmu itu (what time dia boleh cabut) and yg paling penting, bridge punya condition....nak kena redah "jem sekaya" atas bridge nnt...so hopefully xde le 'manis' sgt 'jem sekaya' bridge ptg nnt..kalo kami terlewat dan hang tgk makanan dah nak clear, tolong ler ambik sedikit n put aside utk aku dan kazenmu...kang kempunan plak aku nnt...

4 comments:

aku said...

WEI
BUKAN lagi jem
peanut butter weih
tu pon ang nasib baik ari ni khamis
kalau jumaat...lu pikir le sdiri..

hehhehehe

Anonymous said...

ya ka Farah?..adehhhh..xpa la..on the way nnt aku tapau roti..sedap gak la kot kalo makan dgn peanut butter b4 & atas bridge nnt...

hehehee

aku said...

wei
aku kenai ang lama la jugak kan
so, ambik tugasan ang kat blog aku!

wan said...

yati sori aku x pi tu. byk aktiviti plus kakak ih singah otw balik dari AS. Melepas nasik kenduri weih

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers