Monday, November 10, 2008

keja baru

huhhu...sebenarnya..aku dah start rasa 'kebosanan' bila jadik SAHM ni...wakakakaa..sampai demam..mmg parahhhh...

actually,last week aku dpt offer keja dari one of the kilang in Kulim.. diaorang suruh aku start keja today but aku minta tangguh ke rabu ni..nak fikir dulu kengkononnya..lepas fikir2, then aku ambik keputusan utk terima aje..at least xde le aku bosan sgt...anak2 pun terjaga sbb aku akan pindah balik duduk di kg...aku ada mak aku,bibik dia, anak2 saudara aku, kakak ipar n abang aku utk tolong tgk2kan diaorang..even kakak n adik pun happy bila aku sembang dgn diaorang...

keja baru ni just contract position aje..so aku xde le terikat sgt..salary not bad la..even a little bit lower than what i am getting from A but then after consider all the saving that i can gain (fuel, toll, daycare etc)..so nett2 jadik sama je or lagi banyak aku leh dpt dari this new co...tu tak termasuk segala masalah psl anak2 yg aku leh tolak ketepi becoz duduk di kg..aku pun x payah risau about keja rumah semua since bibik mak aku leh take care semua itu..so why not give this new job a try right??? At least aku boleh simpan duit sikit utk trip ke Hong Kong next year..hehehee

so geng..nampak gaya aku just sempat jadik surirumah sepenuh masa just for 1 week++ aje...wakakakaaa

6 comments:

aku said...

mmm....x suprised lorrr...
memang leh agak ko mesti x leh dok diam nye

hehehhe
g je le...kontrak pon...kontrak ler
leh simpan utk shopping kat hongkong
kalu rasa dah terlebih simpan
meh kat aku ler sikit !

CT@mamaLuqmanTiara said...

wah!!! murah betul rezeki hang...cepat dapat keja len...

pape pun...good luck fren..

Wan said...

yati.. yati.. hehehe

Anonymous said...

hhahahaha..tak tahan daulat duk umah!lawaklah hang ni!

iamja77 said...

tahniah yati

- tety - said...

huhu murah rejeki...
sminggu jek la ko bertahan bergelar SAHM....

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers