Saturday, November 29, 2008

tag

Seperti yg aku janjikan dekat Farah...

#01; - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia.Contohnya aku, ditag oleh Farah

1) Aku kenai Farah thru internet..kawan internet alkisahnya..terima kasih to FP.

2) Bini orang..hahahaa..ada anak teruna 2 orang..

3) Mak bapak dia duduk di Kelate. Mertua plak di Taiping..

4) Keja di Jab*l...(dulu tempat keja dia dekat aje la dgn aku..tp now dah jauh giller la..)

5) Dia n McD mmg xboleh dipisahkan...kalo baca blog dia kan..rasanya everyweek compom ada citer McD....anak2 dia kalo x lalu makan,pasti akan di beri makan bubur McD dan selalunya licin..hehehe

6)Mmmg happening...aku suka berkawan dgn dia..sbb dia jenis cakap direct aje..so mmg xde istilah bermuka-muka la dlm diri dia..

7)A risk taker..x takut ambik risiko dia ni..x mudah menggelabah..

8)Laki dia keja dgn T*B..laki dia pendiam sikit..kira opposite la dgn dia yg mulut kecoh..hehehee..tapi serasi/sepadan bebbb...

9)Dia ni ada project rahsia (x pernah citer secara direct dlm blog dia lagi rasanya..ye la kan..if not x rahsia la jadiknya)..hahahaa..apa ittew? aku xleh bgtau la..nak tau pi tny dia sendiri...walalalalaa

10)Jenis xleh duduk diam.....mesti ada aktiviti punya la....lebih kurang mcm aku jugak..

#02; - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself

1) asal kedah dan masih duduk di kedah
2) anak bongsu dari 14 adik beradik..satu bapak n satu emak yer...
3) "pelari pecut" masa di sek.men dulu..wakakaka..SMSAH,MRSM,SMSB,SMS n also SMI
..hahaha..x tahan duduk asrama bebb..maybe aku x suka orang buat jadual utk diri aku ni (time bila makan,study etc..x suka weiii)
4) pantang di cabar beb..walaupun indirectly..but secara diam2 aku akan buktikan aku pun boleh buat/capai apa benda pun
5) for the time being ada 2 orang anak dara..hubby orang penang
6) sentiasa berjeans aje..jarang2 sekali (3-4 kali setahun?) pakai baju kurung
7) suka bercuti-cuti msia
8) xdpt dipisahkan dgn cameron highland
9) x kedekut duit..sbb aku pegang atas satu benda..bukan semua rezeki yg Allah bagi dekat kita tu milik kita..sometimes ia singgah aje dekat kita..insyaallah jika kita jenis tak berkira, Allah akan mendoublekan lagi permberiannya..Aminnnn
10)suka berkawan..jenis x berkira dgn kawan juga..but if aku 'terkena' sekali dgn kawan tu..agak susah utk aku baik balik dgn kawan tu..will takes time la for that 'luka' to heal..bertahun-tahun la..

#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1)nunu
2)rina
3)ja
4)elin
5)tety
6) ma
7)sasha..(weiii..aku hilang link blog hang..ada dlm notebook A..tp aku tau ang pengunjung setia blog aku ni..hehehe)
8)maya
9)CT
10) actually banyak lagi..but kebanyakan diaorang tu xde blog etc..so sapa2 rasa nak buat..silakan la yer

04; - No tags back!

7 comments:

aku said...

weiihhh...ye ke aku ade secret project ni..?
hahahha...ada satu ?? banyak la weiihh...! hehhee...ape dia tu weih
aku sdiri pon x ingat
hahahahha

yati abdul said...

cehhh.. x igt plak..apa citer 'stone fren' hang tu?

or hang dah war2kan dekat semua orang

Anonymous said...

yati...
aku nih mintak mahap byk2 laa...x kosa nak tag2 nih...coz mmg aku xtakkan buat...ada sekali dulu buat laa lps tuh...harammmm...heheh..

anyway, fp aku : http://leedsdanial.fotopages.com/

doakan laa yer utk aku nih...insyallah ada rezqi bakal sama quantity dgn ko...UNLESS ko dah ada isi...hehhe....

shasha

Anonymous said...

waduh sasha..tahniah beb..dah berapa weeks/bulan? baby made in Msia ka(kan ko balik cuti aritu) or made in UK?..heheheee

anyway, no hal la..ko x buat pun xpe...no issue..hehehe

rina said...

alah... nantilah aku senang aku buat tag hang...

- tety - said...

nti aku wt eh.... huhuhu

iamja77 said...

aku pun akan buat nanti okay..

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers