Sunday, November 02, 2008

line tepon..

aku ni kan..sentiasa x bernasib baik dgn line tepon...aritu dekat kg aku..berbulan-bulan tepon rumah mak aku ada probs...kena plak time tu aku duduk di kg...now di rumah juru..tensen aku..dah 1 week tepon rumah aku xleh guna (aku just realised rabu lepas..aci dak?..hehehe..sbb aku x tidur di juru..so xtau la kan..bila mai rumah nak siram pokok2..baru aku sedar)...bila xleh guna tepon then streamyx + alarm ada probs la..alarm rumah still function just system xleh alert service center bila alarm berbunyi..so xde orang boleh alert aku or hubby bila alarm rumah berbunyi...luckilly this week aku ada di rumah..

now masalah aku just streamyx aje la..tensen wehhh..hubby kata nak tinggaikan broadband dia bila dia gi keja..just aku not sure whether desktop lembab aku leh 'geng' dgn benda alah ni...now aku 'tumpang' notebook hubby..huhuuuu...

tadi ptg ada orang tekom dtg check...3 orang lagi tu..but depa xleh detect masalah tepon aku ni..depa kata akan dtg balik next week...katanya nak kena panjat atas bumbung ke apa ntah...adoi laaaa...hopefully semua masalah ni leh settle by next week laaa...

1 comment:

aku said...

mmm...tepon umah pon ade probs gak ..
ang tau dak
broadband aku ni...slalu je terdiscon tetiba...dah sminggu dah jd lagu ni
lampu pon kalau ijau je..maknanye x cukup signal ler tu
kata pusat 3G...tp hampeh !

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers