Thursday, November 20, 2008

hp

aku terlupa hp aku laaa..adeehhhh..dah le arini mai keja dgn hubby..susah la aku nak communicate dgn hubby..dan to make thing worse, hubby terlupa charger hp dia so now hp dia sudah 'kiok'.....tapi hubby x kisah la sbb dia ada satu lagi hp utk diguna..BB pemberian co..tapi aku x hafal no BB dia la...yg aku tau 019 aje...adehhhh...adehh..adehhhhh...so now aku just boleh ber"communicate" dgn hubby thru email..by right no issue la kan sbb email hubby on 24hours di BB dia but then pagi tadi hubby bgtau aku yg email co C ni lembabss...kadang2 pas 30-60mins baru dia dpt..n ada satu email yg aku reply sampai kesudah dia x dpt....adehhh..dehhh..dehhhh..dah la hari ni hubby x duduk di opis..dia ada training n interview session kat kulim golf resort...

so awai2 pagi tadi aku dah email hubby minta no BB dia..but until now xde reply lagi...aku nak tunggu lagi 1hour..if xde reply gak..aku akan email hubby guna yahoo email aku plak..if x dpt gak..akan ku email guna gmail plak...aci dak???

susah sungguh la bila tertinggal hp ni...

p/s=aku pi care4 semalam..aku angkut 9 pasang 'toskin'..( 3psg bercorak/berbunga n another 6 psg plain aje but still cute..mcm2 kaler ada..)...wonderful..kalerful..so today aku pakai 'toskin' baru..yellow kaler since blouse n tudung aku pun kaler itu jugak..huhuhuuu

3 comments:

rina said...

'toskin' tu adakah stokin.

ni terms anak dara hang yg mana satu... hahaha...

rina said...

ooo trisya punya. aku baru scroll kat bwh2...

Anonymous said...

yeap rina..term anak dara 1st aku..last2 aku pun terikut-ikut sekali..sedap plak bunyi sebutan toskin ittew..hehehee

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers