Wednesday, November 05, 2008

sambutan besday kakak in advance

kengkononnya nak mop rumah hari ni kan? x jadik..huhhh..aku just sempat lipat n kemas baju yg bertimbun dlm bilik tetamu aje..sabar aje la kan...

kebanyakan masa hari ini dihabiskan dgn sambutan besday kakak (actually besday kakak this saturday but buat awal di school since today the only day hubby available) dan juga berjalan-jalan..1st stop care4, then tadika epal, pastu cargas ke island..servis keta di kedai awie and last stop pantai bersih..makan bihun sup potong2..mula2 igt nak round2 di QB but then dah lewat sgt n takut terlekat dlm jam..jadi just cabut ke Pantai Bersih aje...

keluar dari rumah around 9.30am and hanya kembali ke rumah around 6.30pm...best sungguh bila x keja ni kan..heheheheee..

bawah ni ada sedikit gambar dari sambutan besday kakak di school..hanya yg ni yg mampu aku letak..gambar2 yg lain InsyaAllah akan aku uploads dlm facebook nnt (bila kurun x tahu lagi yer..heheheheee)







p/s=harini aku terima 2 phone call dari kilang A..hubby x kasi aku angkat as dia kata aku dah resign..so aku x angkat le..kan berdosa kalo engkar perintah suami..hehehee..acually yesterday pun depa tepon aku..but depa tepon masa kat rumah mak aku..depa tepon telefon rumah mak aku so aku xtau yg phone call tu dari kilang..jadik terpaksa layan..huhuhuuu

4 comments:

rina said...

Pantai Bersih tu betul2 bersih ke...

aku said...

wei...mmg best kalau x keje...and ada duit kat tangan...
x best kalau x keje tp xdak duit...

amboiiii...jalan sakan...
weii....mcm angel la plak si kakak tu..
nape x buat kat rumah and panggil kami melawat umah baru ang...( offer diri sdiri plak...)

Anonymous said...

Happy Buffday Kakak!!!!

yati abdul said...

rina= wakakakaaa..xde la bersih sgt...bagi aku la

farah=kakak yg nak buat kat school..sbb ramai kawan2 dia buat besday kat school..ala..xyah tunggu besday party la..mai aje la kat rumah aku ni..pintu rumah aku sentiasa terbuka ukt kengkawan..hehee

nunu= tq auntie nunu (on behalf kakak)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers