Wednesday, November 14, 2007

demi famili

sampai kg around 6.45pm arini..hujan lebat giller di seberang prai..nasib baik lepas aje exit baru kawan, hujan dah mula reda..sampai aje di exit Bandar Bahru, mak aku called...tny aku kat mana..risau as hujan lebat.. :-)

esok aku 'cuti'..kakak ada konvokesyen....dekat IPD bandar baharu.....so esok by 5am aku kena bangun as aku janji dekat boss aku...semua keja aku akan settle b4 due..semua escalation email akan aku jawab or forward to respective planners by 8am..nasib baik HL (kawan se'dept' aku sanggup tolong aku utk update report dlm shared drive esok..kalo nak aku update dari rumah..mau beruban la aku menunggu...slow giller giller...)...and by 2pm esok, aku akan login balik dlm system...janji aku pd boss, semua benda akan 'beres'..so aku x akan letak aku punya out of the office auto reply....dia xyah pening2...alhamdullilah...dia lepaskan aku 'bercuti'...jimat annual leave aku...hehehee

bila tiba time2 camni..hati jadik sejuk la balik...walaupun aku agak x 'sebulu' dgn boss dan yg penting, job satisfaction xde...tapi flexibility keja yg aku dapat..memang amat 'berharga' bagi aku...nampak gaya aku terpaksa 'telan' aje la apa yg aku dpt now...demi famili..

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers