Monday, November 19, 2007

monday..19 Oct 07

harini aku xde mood utk buat keja kat rumah..even nak login internet pun amat malas..seronok la plak melayan citer kat tv...dah lama x layan citer tv...dulu aku rajin tgk CSI...but now..dah xde since anak2 duduk di kg...

anyway...notes utk arini

-sampai opis around 8.30am..
-around 11am salah sorang geng makan aku panggil makan..dia bawa nasi lemak..so kami makan dekat break area..lepas habis makan..kami di jemput plak utk makan jamuan production..pulut kuning, rendang ayam, kari ayam, nasi impit, bubur kacang n bihun goreng..brrrppp..kenyang aku arini..free lak tu..alhamdullillah...
-arini aku rasa masa berjalan begitu lambat sekali...even keja opis pun x banyak..huhuhuuu..rasa rilex aje gitu...bestttt
-5.15pm aku cabut dari opis..singgah QB...masuk Jusco....angkut 'cokyat' utk anak2..then aku tapau 2 ekor teriyaki chicken(satu utk keluarga abg lid n satu utk rumah mak aku)...sempat gak aku angkut shushi n tako tao utk aku layan dlm keta
-alhamdullilah bridge x jammed..smooth aje arini..around 7pm baru aku sampai ke rumah..harini aku drive rilex aje..sambil makan n layan lagu di radio..
-sampai aje ke rumah..aku nampak keta biru parked depan rumah mak aku..sapa la plak...rupa2nya kak ida aku..dia baru aje balik dari selangor....kenduri adik abang md noor...
-arini mak aku buat laksa beras...sedapppp weiii..3 kali aku tambah...ayam teriyaki yg aku suka tu pun aku xlayan..tolak ke tepi bebbb....hehehee
-around 7.30pm hubby called...seperti biasa..hubby sure akan call utk check samada aku dah selamat tiba or not..
-adik hyperactive la plak sekarang ni..mcm2 dia buat..naik tensen aku melayan..around 8pm aku dah x larat..aku bawa 2 2 masuk bilik as kakak pun dah nampak letih..bagi botol susu sorang satu..tutup lampu...hehehee..within 10mins 2 2 selamat tidur...
-now aku tgh melayan citer criminal minds kat tv..n fikiran agak terganggu as adik asyik batuk aje...dgr cam hidung dia tersumbat gak sikit...huhuuu...Ya Allah..jgn la serious sakit anak aku ni....

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers