Monday, November 26, 2007

monday, 26th Nov 07

Pagi
-keluar dari rumah around 7.15am..singgah isi minyak di Juru (aku suka isi memang suka isi minyak keta..selalunya once minyak keta tinggai half or kadang2 lebih dari half, akan aku top up)…
-sampai opis around 8.45am…
-dayu called aku di opis..sembang psl our secret mission..hehehee…
-called nunu..bersembang n bergossip kejab dgn nunu…anyway, harini genap ler 29 tahun kawan baik aku ni berada di bumi Allah…so nunu..apa azam ko utk tahun ni?
-lepas sembang dgn nunu, aku called Ms Kang di Tawakar…aku x puas hati dgn workmanship floor tiles utk 2nd toilet kat rumah juru (mula2 ok..lepas aku bgtau ada leaking..then diaorang buat water proofing..trus jadik buruk giler tiles tu)… …lepas sembang dgn Ms Kang, aku emailed semua gambar2 yg berjaya aku snap semalam…


buruk kan..tensen aku..huhuhuuu

Tgh hari
-keluar gi bank dlm 11.50am…bayar loan rumah..loan keta aku dah bayar last Friday since gaji hubby baru masuk last Thursday..…gaji aku rasanya esok baru masuk..
-singgah EPF…ambik statement n register utk i-akaun…
-berhenti di bread r us dekat sunshine square..tapau roti as aku dah xde selera nak makan benda lain (actually aku dah kenyang makan nasi yg mak aku bungkuskan pagi tadi utk aku…nasi+ayam masak cabai..hehehe)
-around 1pm aku selamat tiba di opis

Ptg/mlm
-5pm sharp aku keluar opis
-bridge clear arini..
-sampai aje di exit bandar baharu, aku called mak aku...suruh dia n anak2 bersiap as aku dah janji a day b4 utk bawa mak aku ke pasar mlm di pekan serdang..rupa2nya kak lina dah bawa mak aku ke pasar mlm..so no worry for me lah :-)
-aku singgah kejab di pekan serdang..beli aiskrim utk anak2 di rumah..
-6.30pm aku selamat tiba di kg...seronok budak2 tu bila dpt aiskrim...dpt ler aku menikmati dinner dgn selesa..arini mak aku masak gulai nangka n kulat(cendawan) goreng..mak long belakang rumah plak bagi gulai ikan terubuk...kenyang :-)
-lepas maghrib, aku tidurkan anak2..seperti biasa, aku kena bermain nyanyi lagu dulu baru mereka berdua mahu tidur..nampak gaya anak2 dara aku ni mcm akan gila karaoke aje nanti..huhuhuu...sejibik mcm abah mereka :-)
-now aku sedang melayan internet sambil dgr lagu2 di imeen...besttttt bangattt..hehehee

oklah..aku nak kena tolong bibik asih call indon jab..dia nak cakap dgn anak2 di kg...kasi can aaa...

1 comment:

NunuCute said...

TQ TQ TQ yati....mission ko n dayu mmg menjadi...ehehe...time kasih ye...

u all really make my day laa... :):):):)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers