Tuesday, November 27, 2007

27th Nov

letih aku arini...dok asyik dial nombor tepon indon utk bibik asih n bibik eti..mcm nak putus aje jari2 ni...hehehee...dah la tadi on the way back from opis, aku singgah dekat auto city..jammed giller dlm kawasan autocity tu...singgah semata-mata nak beli ring2 card utk bibik2 bertuah tu...yg geram tu...ring2 card xde..system offline ke apa ntah...tensen aku..but since dah ada kat situ..aku trus aje ke cetibank..bayar hutang cc...nasib baik jadik gak satu keja kat situ...n since dah ada kat area cetibank tu..aku tapau sekali KFC utk anak2 di rumah :-)...

arini aku sampai kat rumah dlm 7.15pm...hilang penat lelah bila anak2 sambut aku ..n yg best lagi bila anak2 melompat happy dpt KFC...

tadi aku tunjuk gambar2 yg hubby antar semalam dekat anak2 ..seronok giller kakak n adik bila nampak muka abah depa..n tersenyum lagi lebar bila aku tunjuk gambar baju, kasut n mainan yg abah beli dekat diaorang...kakak sblm tidur tadi cakap dekat aku..."ibu...kakak sayang banyak banyak dekat abah...nanti lama lama abah balik kan?".....huhuhuuu...

to hubby dearest..kami semua sayang n rindu dekat u..take good care of urself wokey...n selalulah rajinkan diri utk antar gambar2 u di sana :-)

3 comments:

wan said...

auu romentika..
yati.. rumah aku pun ari tu cam tu gak.. leaking, pas dia seal tu tiles jadi buruk.. tensen..

yati abdul said...

hehehee wan..romantika di'amour...sekali sekala..:-)

psl tiles rumah ko tu...ko complaint tak dekat developer? diaorang kasi cun balik tak?

wan said...

x.. aku malas.. sbb kalau tunggu dorang lagi lambat aku m asuk rumah.. masa tu esoknya dah nak masuk.. aku sental sendiri je ati, bleh hilang tapi kena guna kederat sket.. tapi dalam case ko ni, baik ko komplen.. sebab ko x dok situ lagi... rugisss...

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers