Tuesday, November 13, 2007

selasa, 13th Nov

semalam
-tepat 5pm chow...
-singgah tesco penang..masuk watson..angkut coklat utk anak2 dara n also wella kaler xxxx..
-sampai rumah around 6.40pm..adik tgh seronok berlari di laman n kakak tgh mandi..
-dinner..anak2 pun mencelah sama...sambil makan sambil suap anak2 dara sekali..
- rilex2 dgn anak2....pakai wella aku..DIY....
-hubby tepon...sempat sembang kejab aje dgn hubby as kakak 'conquer' tepon..
-kakak tertidur depan tv..adik tarik tgn ajak aku masuk bilik..nak tidur..
-adik ajak main2 lak...xmo tidur..suruh aku nyanyi 'du du duuii'...selagi aku x nyanyi..selagi tu dia x nak tidur...sabar aje la
-adik x tidur2 lagi..so aku trus mandi..lepas mandi tgk adik tersengih depan pintu...'liat' sungguh dia mlm tadi..
-bibik dukung kakak masuk bilik..so aku tarik adik masuk bilik sekali..kunci pintu n trus tidur..niat nak bangun lepas adik tidur tapi dgn aku sekali tertidur...

pagi
-bangun around 6.20am
-lepas mandi,breakfast semua..baru adik terjaga n nangis nak ikut aku 'work'..nasib baik x lama nangis..just nak tarik perhatian aje tu
-keluar dari rumah around 6.50am
-selamat tiba di opis at 8.25am
-tepon MIL, tny khabar semua...n also psl persiapan MIL utk ke mekah awai Dec ni..
-sembang juga dgn Cik as kebetulan Cik ada di rumah MIL time aku tepon..minta tolong Cik tgk2 MIL sama..if ada benda2 yg MIL xde lagi (utk gi haji) or apa2 probs....impom aku..aku akan usahakan (of course dgn bantuan hubby)

tgh hari
-lunch di medan suri, sg nibong dgn geng lunch aku
-tapau pisang goreng on the way back to the opis..blom sempat sampai opis..habis semua kami telan..heheheee


itu aje citer arini...

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers