Thursday, November 22, 2007

khamis..22nd Nov

harini aku rasa lega n rilex..n i am really enjoying myself right now ...sambil surf internet sambil dok dgr lagu2 dari imeem (thanks to rozie sbb memperkenalkan website ni dekat aku)...anak2 dah selamat tidur di dlm bilik and keja2 aku utk this week dah 90% aku habiskan..lagi 10% aku akan buat esok..kalo buat semua mlm ni...kang esok aku boring lak kat opis..hehehee..n yg penting sekali...esok compom xde escalation ke apa from US as diaorang tgh bercuti...huhhuuu...

siang tadi boss bg surat dekat aku..ingatkan surat apa (mana la tau kot dpt VR/VSS ka..hehehe)..rupanya surat ARB (profit sharing)..ok la rate kali ni..kalo x silap aku the highest yg kitaorang pernah dpt...kalo campur2 semua profit sharing+ fixed bonus utk this year..dekat 3 bulan gaji jugak yg kitaorang dpt..tu tak termasuk individual performance bonus + RSU......tu yg aku dok sembang dgn kawan aku tadi...not bad gak la reward kat A ni..just sbb diaorang x bagi semua sekaligus..then kitaorang x nampak la..dok nampak tempat2 lain yg mana bagi semuanya sekaligus...pastu sibuk compare dgn bonus kitaorang yg mana just fixed 1 month tu aje..then pakat layan rasa sedih..wakakakaa..ntah apa2

okey la..nak layan tv plak.....rumah mak aku xde astro..mak aku xmo pasang astro as takut cucu2 dia (anak2 bang lid) dok asyik layan astro sampai xmo belajar..

p/s=aku rindu la dekat hubby...huhuhuuu

No comments:

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers